قصه پرداز (نویسنده ژانر فانتزی و سورِئال)

مرجع اصلی سه گانه فرزند آتش ( چشمهای سرخابی ، کریشنا، درنده ولارینال)

قصه پرداز (نویسنده ژانر فانتزی و سورِئال)

مرجع اصلی سه گانه فرزند آتش ( چشمهای سرخابی ، کریشنا، درنده ولارینال)

این وبلاگ برای تمام علاقه مندان به ژانر فانتزی طراحی شده است و مرجع اصلی سه گانه فرزند آتش(چشم های سرخابی، کریشنا ، درنده ولارینال ) محسوب و توسط دو ادمین و زیر نظر خود نویسنده اداره می شود.

آخرین مطالب
نویسندگان

سخن نخست

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۴۳ ب.ظ

سرآغاز

از خرداد سال 1392 به پیشنهاد یکی از دوستان شروع به نوشتن رمانی در ژانر فانتزی و رده سنی نوجوان در سایت نود و هشتیا کردم . نوشتن این رمان سه گانه تا سال 1395 به درازا کشید و چند هفته پس از اتمام کتاب ، ادمین اصلی سایت نودوهشتیا دعوت حق را لبیک گفت و از دنیا رفت . پس از آن سایت برای همیشه بسته شد و دسترسی کاربران به محتواهای نشر یافتشان قطع شد. سه گانه فرزند آتش چند هفته پیش از آن با  اجازه از من به نام خودم و ذکر سایت منبع در سایر سایت های نشر رمان های مجازی قرار داده شد. 
من تصورش را هم نمی کردم که این رمان تا قریب به سه سال بعد از نشر همچنان خواننده های هوادار خود را داشته باشد . بنابراین به پیشنهاد دوستانم این وبلاگ را به عنوان مرجع اصلی این سه گانه و به طور کلی مرجع اطلاعات و داستان هایی که در حیطه افسانه پردازی باشند ، ساختم . امیدوارم این قدم مفیدی برای حفظ این اثر که در فضای مجازی سرگردان بود ، باشد. در این وبلاگ اسپین آف و داستان های فرعی مربوط به همین سه گانه نشر داده خواهد شد . 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۴
مریم اسماعیلی

نظرات  (۳)

مریم جان واقعا قلمت عالیه:)♥

من شیفته این رمان سه گانه فرزند آتشم!:)

کمتر از یک ساله که هرسه جلد رو دانلود کردم و هی میخونم و الان برای پنجمین باره که توی کمتر از یه سال پنج بار یه رمان رو خوندم به معنای واقعی هم خودت هم رمانت محشره:)

حیفه چاپش نکنی:)♥

 

#طرفدار خودتو رمانت هستم:)♥♥♥**--**

پاسخ:
سلام به کوثر عزیزم . 
بسیار بسیار از حسن نظرت ممنونم . 
خیلی خوشحالم که بعد از هشت سال این رمان هنوز خواننده های خوبی مثل شما داره . 
چاپ که خب این اثر دیگه برای دانلود خیلی جاها هست . چاپش فقط صدمه اقتصادیه . ضمن اینکه ازم می خوان سانسورش کنم . همین الانش کلی سانسور شده .. بیشتر از این نمی تونم به داستان آسیب بزنم . 
باز هم بسیار سپاس از حست نظرت . 
یه دنیا ارادت 
۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۸:۵۰ دیانا قاسمی شیران
:)
وقتی چاپ شد بگید که خریداریش کنم
۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۰ دیانا قاسمی شیران
یه حدیثی هست که میگه : داستان ها نه از یاد میروند و نه یکجا میمانند آنها فقط از سایتی به سایت دیگر منتقل میشوند :)
زحمتی که شما برای این سه گانه کشیدین هرگز بی پاداش نمیمونه
بنظرم شما باید این سه گانه رو چاپ کنی

پاسخ:
مرسی از حسن نظرت . اما برای چاپ کردن رمان تخصصی تر و بهتری در دست  دارم . البته اگه از زیر ممیزی سالم رد بشه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی